Gaye Turgut (Beni Affet – Bahar) Biyografisi

Yazar: Unknown Tarih: 13:49 Kategori: Yorum: Yorum Yap





Gaye turgut, Gaye Turgut Beni Affet, Gaye Turgut Beni Affet Bahar, Gaye Turgut biyografi,  Gaye Turgut biyografisi, Gaye Turgut dizileri, Gaye Turgut fimleri, Gaye Turgut hakkında,  Gaye Turgut hayatı, Gaye Turgut kariyeri, Gaye Turgut kimdir

Gaye Turgut, 1 Haziran 1987 İstanbul doğumlu Türk dizi, tiyatro ve sinema oyuncusu.


Gaye Turgut, 2005 yılında Arnavutköy Korkmaz Yiğit Anadolu Lisesi’nden mezun olmuştur. 2010 yılında da Beykent Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Oyunculuk bölümünden mezun olmuştur. Aynı zamanda çift anadal ile Sinema-Tv bölümünü mezunudur. Altunizade Belediye ve Sadri Alışık Tiyatroları’nda oyunculuk ve reji asistanlığı yapmıştır.

Anaokulunda yaratıcı drama ve dans çalışmalarına katılarak oyunculukla küçük yaşta ilgilenmeye başlamıştır. Okulun tiyatro grubunda yer alıp Cumhuriyetin 75.yıl çalışmalarında Bayrağımızın Gölgesinde adlı oyunla MEB başarı ödülünü almıştır. Halen Ümraniye T Tipi Cezaevi’nde tiyatro eğitmenliği yapmaktadır.

Birçok farklı dizide rol alan Gaye Turgut’un çıkışı ise Beni Affet dizisi ile olmuştur. Beni Affet dizisinde canlandırdığı Bahar karakteri ile kısa sürede geniş kitleler tarafından tanınmıştır. Halen bu dizide rol almaya devam etmektedir.

Film ve Dizileri:
2000 Sevgi Ana Televizyon dizisi
2005 Beşinci Boyut Televizyon dizisi
2008 Her Halimle Sev Beni Televizyon dizisi
2010 Akasya Durağı Televizyon dizisi
2010 Kanıt – Televizyon dizisi
2010 Yahşi Cazibe Televizyon dizisi
2010 Türk Malı Televizyon dizisi
2010 72. Koğuş Sinema Filmi
2011 Yamak Ahmet Televizyon dizisi
2011 Beni Affet Televizyon dizisi

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder