Beni Affet 499.Bölüm Özeti (14 Şubat 2014 / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 14:17 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 499, beni affet 499 bölüm özeti, Beni Affet 499.bölüm, Beni Affet Murat Danacı, Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv




Beni Affet 499.Bölüm 14 Şubat 204 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...



Beni Affet 499.Bölüm Özeti


Dilek’in sözleri Feride’yi şaşkına çeviriyor.


Bahar kararsızlık içinde.

Ne babasından ne de bebeğinden vazgeçmek isteyen Bahar, ne yapacağını şaşırmış haldedir. Tüm aile bu konuyu tartışırken, Şahin’in çevirdiği küçük bir oyun ortalığı karıştırır. Kemal başka bir yol bulma umudundayken, Bahar ise önemli bir karar vermek zorunda kalır. Hastalığı ağırlaşan Leyla, Umut’la yaşadığı duygusal anların gerçek olduğuna inanamaz.

Feride ile Dilek geçmiş hakkında konuşuyor.

Eylül ve Zühre’nin bir şeyler çevirdiğinden şüphelenen Cüneyt, Tunç’un hastaneden çıktıktan sonra Eylül’ün evinde kalacak olmasına tepki gösterir. Cüneyt annesini Eylül konusunda uyarırken, Feride ise Dilek’in sözleriyle şaşkına döner. Geçmiş hakkında konuşan ikili arasında nasıl bir ilişki vardır?


Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…


Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…


Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…


Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…


Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…


Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…


Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…


Yayın Günü: 14 Şubat 2014 Star Tv 
Yayın Saati: 17.15

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder